შეკვეთები
ქაოსი გთავაზობთ სისტემას, სადაც თქვენ, როგორც ონლაინ მაღაზიას თითქმის სრული კონტროლი გაქვთ შეკვეთის დამუშავებაზე.
შეკვეთის შეტყობინება
შეკვეთების დახარისხება
შეკვეთის სტატუსები
შეკვეთის ოფიციალური სტატუსები რამდენიმე სახისაა : ელოდება დასტურს, ჩაშლილი, მუშავდება, დასრულდა, დაპაუზებული, გაუქმდა, თანხა დაუბრუნდა და აისახება აქ:
რას ნიშნავს შეკვეთის ესა თუ ის სტატუსი?
გადახდის მოლოდინში – შეკვეთა მიღებულია, გადახდა არ დაწყებულა. ელოდება გადახდას (გადაუხდელი).
ჩაშლილი – გადახდა ვერ მოხერხდა ან უარყოფილ იქნა (გადაუხდელი) ან მოითხოვს ავტორიზაციას. (გაითვალისწინეთ, რომ ეს სტატუსი შეიძლება დაუყოვნებლივ არ გამოჩნდეს და სამაგიეროდ გამოჩნდეს როგორც გადახდის მოლოდინში სანამ არ დადასტურდება).
მუშავდება – გადახდა მიღებულია და მარაგი შემცირდა; შეკვეთა ელოდება შესრულებას. ყველა პროდუქტის შეკვეთა მოითხოვს დამუშავებას.
დასრულებულია – შეკვეთა შესრულებულია და დასრულებულია – არ საჭიროებს შემდგომ მოქმედებას.
დაპაუზებულია – გადახდის მოლოდინი – მარაგი მცირდება, მაგრამ თქვენ უნდა დაადასტუროთ გადახდა.
გაუქმდა – გაუქმებულია ადმინისტრატორის ან მომხმარებლის მიერ, შემდგომი ქმედება არ არის საჭირო.
თანხდა დაუბრუნდა – ანაზღაურდება ადმინისტრატორის მიერ – შემდგომი ქმედება არ არის საჭირო.
შეკვეთის დამატებითი სტატუსები
შეკვეთის დამატებითი სტატუსები სულ სამი სახისაა : გამყიდველმა მონიშნა როგორც “მიტანილი”, მომხმარებელმა მონიშნა როგორც “დასრულებული” და მომხმარებელმა მოითხოვა გარანტია.
როგორ მოვნიშნო შეკვეთა მიტანილად?
მას შემდეგ რაც შეკვეთა გადაეცა მომხმარებელს, შეკვეთა უნდა მოინიშნოს როგორც მიტანილი. ამისთვის მოქმედებებიდან დააჭირეთ მიტანის აღმნიშვნელ ღილაკს:
როგორ მოვნიშნო შეკვეთა დასრულებულად?
იმისთვის რომ გამყიდველმა დაასრულოს შეკვეთა და მიიღოს გამომუშავებული თანხა, დაცული უნდა იყოს რამდენიმე პირობა:
- შეკვეთა თქვენს მიერ მონიშნული უნდა იყოს როგორც “მიტანილი”
- შეკვეთა მომხმარებლის მიერ უნდა იყოს მონიშნული როგორც “დასრულებული” ან “მიტანილად” მონიშვნიდან გასული უნდა იყოს 7 დღე.
მომხმარებლის მხრიდან შეკვეთის “დასრულებულად” მონიშვნა, ნიშნავს დასტურს, რომ მომხმარებელმა მიიღო შეკვეთა, მას არანაირი წუნი არ აღმოაჩნდა და მომხმარებელი ადასტურებს , რომ კმაყოფილია. ამ მომენტიდან მომხმარებელი ვეღარ შეძლებს შეკვეთაზე პრეტენზიის გამოთქმას.
ხოლო იმ შემთხვევაში თუ მომხმარებელს დაავიწყდა ან არ მოისურვა შეკვეთის დასრულება, მას ეძლევა 7 დღე გასასაჩივრებლად. თუ 7 დღის განმავლობაში შეკვეთასთან დაკავშირებით არანაირი პრობლემა არ წარმოიქმნა, შეკვეთა ინიშნება დასრულებულად.
რატომ ასე?
მსგავსი სისტემა იცავს ორივე მხარეს თაღლითობისა და მოტყუებისგან. თუ მომხმარებელმა არ მიიღო შეკვეთა ან მიიღო და მას რაიმე სახის წუნი აქვს, ის შეძლებს გასაჩივრებას და თავისი ინტერესების დაცვას. ასევე გამყიდველისთვის, თუ მომხმარებელმა დაადასტურა რომ შეკვეთა მიიღო და მას არანაირი პრობლემა არ ქონდა, გამყიდველი იხსნის ყველანაირ პასუხისმგებლობას და მომხმარებელი ვეღარ შეძლებს შეკვეთის გასაჩივრებას.
თქვენ შეგიძლიათ შეკვეთის მიტანის შემდეგ მიწეროთ მომხმარებელებს, და შეახსენოთ დაადასტურონ შეკვეთის მიღება.
შეკვეთის შენიშვნები
გამყიდველს შეუძლია დაამტოს შენიშვნა, გარკვეული ინფორმაცია შეკვეთაში მომხმარებლისთვის ან საკუთარი თავისთვის. თუ თქვენ აირჩევთ ველს “შენიშვნა მომხმარებლისთვის” , მომხმარებელი იმეილით მიიღებს შეტყობინებას თქვენს მიერ დატოვებული შენიშვნის შესახებ. ხოლო თუ აირჩევთ “პირადი შენიშვნა”-ს, მხოლოდ თქვენ, გამყიდველი შეძლებთ მის დანახვას.
ამისთვის გახსენით კონკრეტული შეკვეთა და გამოიყენეთ მარჯვენა ველი:
ძირითადი პარამეტრები
ამანთის თვალყურის დევნება
იმისთვის, რომ მომხმარებელს საშუალება ქონდეს თვალყური ადევნოს სად მდებარეობს მისი ამანათი, თქვენ შეგიძლიათ შეკვეთაში დაამატოთ ტრანსპორტირების ნომერი. აქ თქვენ შეგიძლიათ მიუთითოთ რომელი სატრანსპოპრტო საშუალებით გააგზავნეთ ამანათი, რა რიცხვში გააგზავნეთ და ტრანსპორტირების ნომერი.